Opvang

Binnen het IKC 7hoven zijn er twee partners die kinderopvang bieden, namelijk stichting Kinderopvang Liemeer en Kinderopvang de Ark.

Beide partners vangen met veel enthousiasme uw kind op en staan voor kwalitatief goede zorg. De beide organisaties bieden zowel dag- als peuteropvang en buitenschoolse opvang aan. Als partners van het IKC zetten De Ark en SKL zich in voor een goede samenwerking met De Diamant, waarin de focus ligt op een doorgaande lijn van opvang naar onderwijs.  Wij zijn dan ook blij dat we u als ouder de vrijheid kunnen bieden om te kiezen welke kinderopvang het beste bij uw kind en gezin past.

Kinderopvang de Ark is gevestigd aan de rand van het dorp, en biedt kinderopvang aan op de boerderij. Stichting Kinderopvang Liemeer is gevestigd in het IKC-gebouw.

Om u nog verder te verdiepen in de organisaties, klikt u op onderstaande logo;s om uit te komen op de websites van de Ark en SKL. We nodigen u uit om contact op te nemen en vrijblijvend een kijkje te komen nemen, zodat u een weloverwogen keuze kunt maken.